پاورپوینت بررسی تاثیر منابع اجتماعی اطلاعات بر تشخیص فرصت در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی

دسته بندي : علوم انسانی » اقتصاد
توضیحات:
دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی تاثیر منابع اجتماعی اطلاعات بر تشخیص فرصت در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی شهر تهران ،
در قالب ppt و در 55 اسلاید، قابل .یرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
بیان مسئله:
نکته مشترکی که در اکثر تحقیقات مربوط به تشخیص فرصت به چشم می‌خورد تاکید بر نقش کلیدی اطلاعات در شناسایی فرصت توسط افراد است. کارآفرین باید بتواند به طریقی اطلاعات مربوط به صنایع خاص، تکنولوژی‌های در دسترس، بازار و سیاست‌های دولت را بدست آورد، تفسیر کند و در جهت ایجاد و رشد کسب و کار خود از آنها استفاده کند.
یکی از منابع بالقوه چنین اطلاعاتی که در تحقیقات پیشین توجه زیادی به آن نشده است، تماس‌های کارآفرین با سایر افراد است. پژوهش سینگ (2000)، آرنیوس (2005) و ازگن (2006) نشان دادند که کارآفرینان با شبکه‌های اجتماعی بزرگتر فرصت‌های بیشتری را تشخیص می‌دهند مطابق مدل اوزگن و همكاران منابع اجتماعي اطلاعات عبارتند از: حضور مربی و راهنما، افراد خانواده و دوستان نزدیک، شبکه‌های صنعتی غیررسمی و اجتماعات حرفه‌ای.
باتوجه به اينكه رشد وتوسعه كسب وكارهاي كوچك و متوسط در صنايع غذايي كشور بسيار چشمگير است لذا پژوهش حاضر درصدد است به اين مساله پاسخ بدهد كه آیا منابع اجتماعی اطلاعات تاثيري بر تشخيص فرصت‌هاي كارآفريني در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی فعال در شهر تهران دارند؟
و . . . .


فهرست مطالب:
بیان مسئله
هدف اصلی از انجام تحقیق
اهداف فرعی از انجام تحقیق
مدل مفهومی تحقیق
فرضیه اصلی تحقیق
تشخیص فرصت و نقش محوری اطلاعات
روش تحقيق
جامعه آماری
حجم نمونه و روش نمونه گیری
تعيين اعتبار دروني
روش‎هاي تجزيه و تحليل داده‌ها
تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق
پیشنهاداتی برای مدیران کسب و کارهای کوچک و متوسط
پیشنهاداتی برای مدیران دولتی و سیاست‌گذاران بخش صنعت کشور
نتیجه گیری

دسته بندی: علوم انسانی » اقتصاد

تعداد مشاهده: 14191 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 55

حجم فایل:219 کیلوبایت

 قیمت: 46,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 55 اسلاید، قابل ویرایش.