تحقیق کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
توضیحات:
تحقیق با موضوع کیفیت خدمات مجتمع های آموزشی، در قالب doc و در 29 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن:
مقوله كيفيت خدمات در سازمان ها از نظر تاريخي نخستين بار توسط بري و پاراسورامان در سال 1989 مطرح شد و در سال 1995 پاراسورامان متخصص رشته بازاريابي پنج مولفه را شناسايي كرد كه به كمك آنها بتوان كيفيت خدمات را اندازه گيري نمود. اين مولفه ها با ابعاد عبارتند از قابليت اطمينان، مسئوليت پذيري، ضمانت وتضمين، برخورد مناسب و ابعاد فيزيكي خدمت كه هر كدام از اين مولفه ها، با پرسش هايي از مشتري مورد ارزيابي قرار مي گيرد. اين ابزار در ادبيات كيفيت به نام سرو كوآل معروف است. (حكيمي و سوري نظامي، 1384) : كيفيت خدمات بر مبناي رضايت مشتري بصورت ميزان اختلاف موجود ما بين انتظارات يا خواست هاي مشتري و درك او از عملكرد واقعي خدمت تعريف مي شود. (كاوسي و سقايي، 1384)سازمانهاي خدماتي، در جهت ارائه خدمات با چالش هايي مواجه هستندو بايستي در اين جهت چاره انديشي نمايند.
و . . .

فهرست مطالب:
کیفیت ومولفه های آن
تعاريف كيفيت
خدمات
کیفیت خدمات
ابعاد کیفیت خدمات
مدل شکاف های ممکن در کیفیت خدمات
پاراسورامان و همکاران، 1985، کاری، 1999
سیر تکاملی ابعاد کیفیت خدمات
الگوی آلدلیگان و باتل
الگوی سروکوال
دلايل خرد وجود شكاف ها
مدل کیفیت مالکوم بالدریج
و . . .

منابع
دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 16595 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 29

حجم فایل:516 کیلوبایت

 قیمت: 38,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب doc و در 29 صفحه، قابل ویرایش.