جزوه مدیریت تبلیغات و برندسازی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
جزوه درسی مدیربت تبلیغات و برندسازی در ۶۴ صفحه و به صورت pdf و رنگی همراه با عکس های مرتبط و در ۷ فصل متناسب با سرفصل های دانشگاه جامع علمی کاربردی تهیه شده و مناسب دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی رشته های مدیریت ، کسب و کار ، تبلیغات و بازاریابی بوده و حتی عموم افرادی که در کسب و کارشان به تبلیغات احتیاج دارند و به صورت روان و سلیس تهیه شده است.
فصل اول: اصول و مبانی تبلیغات و بازاریابی
فصل دوم: رسانه شناسی
فصل سوم: برنامه تبلیغاتی
فصل چهارم: آشنایی با دفتر تبلیغاتی
فصل پنجم: رسانه شناسی
فصل ششم : آشنایی با تبلیغات محیطی
فصل هفتم : تبلیغات چاپی
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 2967 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: Pdf

تعداد صفحات: 64

حجم فایل:1,587 کیلوبایت

 قیمت: 75,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    فایل به صورت رنگی و به زبان ساده در ۶۴ صفحه می باشد.

  • محتوای فایل دانلودی:
    در ۶ فصل به صورت رنگی همراه با عکس های مرتبط تهیه شده